neděle 11. září 2016

Balada o jaru

Pohled z mého malého vězení,
chci říci pokoje. 
Po dlouhém období dešťů a zimy (jo, já vím, že to byly jen dva týdny, ale...) konečně přišlo jaro! (Pro mé české tělo takové lehce podprůměrné léto.) Jako v každém líčení o jaru i zde musím použít věty jako: Sluníčko na nás vykouklo zpoza mračné opony a vesele se na nás směje. Lehounký větřík si hraje s pupeny nedaleké jabloně, atd. Ale dost už. Nebudu Vám přece lhát! 1) Nemám na sobě brýle, takže bych ty pupeny stejně neviděla a 2) jabloň jsem tu ještě nepotkala. (Možná tu někde ale jsou a v tom případě je tu problém 1).)

Když ono je venku tááák krásně! Už třetí den svítilo sluníčko a můj host bratr s kamarády dokonce vytáhl surfovací prkno! Kde ho chce ale použít to netuším, protože jsem byla ujištěna, že dnes prostě žádné vlny nehrozí. Ale co já vím?

Nicméně z příchodu jara nemám vůbec radost. A proč? Venku je něco přes 19 stupňů, což by tak odpovídalo polovině mojí tělesné teploty. Ptáte se, která zákeřná nemoc mě lapila do svých pařátů? Já vlastně sama nevím. Ne, že by tu nebyli doktoři, jsou, ale z pětiminutové přednášky jsem nerozuměla ani slovo. Často slýchávám vtípky o doktorech a jejich písmu. No, tady by mohli dělat vtipy o jejich mluvě. Výsledek je ale stejný - vyfasovala jsem antibiotika a prášky na snížení horečky a s mou chatrnou španělštinou jsem snad pochopila i dávkování...


Zatímco celá Uruguay tak tráví čas venku, popřípadě přímo na pláži, já střídavě sedím a ležím ve své posteli a snažím se skypovat s mou českou rodinou, aniž bych je moc vyděsila svým vzhledem (jasný neúspěch...) a aniž bych přitom usnula. (Alespoň něco jsem zvládla.)




Doufám, že vy se máte lépe a užíváte si zářijového sluníčka. Omlouvám se za svou relativní neaktivitu - věřte mi, já se vážně snažím psát, ale v posledních dnech mi písmenka utíkala před očima. Mršky jedny. Štěstí, že s sebou nevzaly i můj notebook.


Jakékoli blbosti, pitomosti, krávovinky a podobné ptákoviny připisujte prosím mému aktuálnímu zdravotnímu stavu a vlivu tun prášků, které polykám.


Z moci mně svěřené vás prohlašuji
za pár. <3

Žádné komentáře:

Okomentovat