středa 5. října 2016

Já, přeběhlík

Tak už je to více než týden, co jsem se přesídlila do nové třídy! Důvodů je více. Nebudu je tady vypisovat všechny, protože většina z nich by vyzněla jako stěžování si na mou totální sociální neschopnost a ty, které ne, by se daly nazvat: historie, sociologie, geografie. (Jinak také známé  jako moje osobní peklo.) Z humanitních věd/t jsem prchla na ty přírodovědné a všem slavnostně slibuju, že nikdy nebudu studovat práva ani psychologii. Jak pravil jeden havran: "Nevermore !" (Víckrát ne!)

Někdo maloval třídu, někdo zídku - výtvor mojí nové třídy
cientifico 2.
Když jsem řekla, že chci fotku, nemyslela jsem fotku spolužáků!
Té stěny samozřejmě! (A teď si to přeložte a vciťte se...)
Na rozdíl od většiny případů v našich životech jsem měla tu možnost začít od začátku - znovu se seznámit se všemi, znovu se pokusit začlenit do kolektivu a najít si kamarády. No, možná to se mnou přece jenom není tak špatné. Dokonce jsem tady zjistila, že moje španělština není zas tak otřesná a že jsem schopná si najít kamarády poměrně rychle, když se neschovávám za anglické konverzace se svou host sestrou.


Co se týče problémů s předměty, vyřešily se spolu s nedostatkem spánku a nedostatkem dostatku vlastního prostoru a života. Moje okolí by si mělo uvědomit jednu věc - nejsem svoje host sestra ani její replika! (Tedy vzhledem k váhovým rozdílům, spíše dvě její repliky. Já za to nemůžu - to ona žije z energie vesmíru, duhy jednorožců a duší koťátek!)

Najdi deset rozdílů mezi českou a uruguayskou
vyučovací hodinou.
Jsem tady/tam/támhle/ta tam a konečně mám předměty, které mě baví a které jsem tak postrádala v nudou prosycených hodinách dějepisu. Díky vám, bohové, za hodiny fyziky, chemie i obou matematik! Jediné, co mě zaráží je, jak můžeme počítat s jednotkami, které jsou zakázané nebo se přestaly v Evropě používat už v minulém století. Kam se poděly jednotky SI?

Náplň literatury... Mňam... Jahodová!
PS: A největší výhoda? Mám školu odpoledne... Sbohem budíku a vstávání se slepicemi, já doháním deficit za 11 let v českých školách! (Pro mou rodinu: Ne, neflákám se! Jen spím denně 8,5 hodiny. Pro všechny ostatní: To číslo přesahuje 9. Ale nikomu to neříkejte!)

PPS: Kdo vymyslel dibujo (rýsování/kreslení/nesmysl s troškou 3D perspektivy a spoustou neostrouhaných tužek) zasloužil by celý život bez DDL!

Co dělám já...
Co dělají ostatní...

2 komentáře:

  1. Deskriptivni geometrie misto latiny by se Ti ted asi vic hodila ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přijde ne to... Možná bych zvládala narýsovat tuhle příšernost, ale nerozuměla bych třetině španělských slov, které si z latiny odvozuju... :D Ať žije přejímání cizích slov!

    OdpovědětVymazat