pátek 12. srpna 2016

Hurá do neznáma


Tak už je to tady – 11. 8. 2016 – tedy datum mého odletu. Tak nějak mi to ještě nedochází, a tak když se loučíme, je to jako loučit se před letním táborem nebo dovolenou u babičky. S příručními zavazadly a nadšením nastupujeme do prvního letadla.


Náš první let míří do Frankfurtu, kde se dovídáme, že má náš přípoj 11 hodin zpoždění.  Svojí nedokonalou angličtinou vysvětluji pracovnici aerolinky, co se stalo, a po několika minutách jsme odkázáni na letištní hotel.

Naneštěstí jsem podcenila svůj orientační nesmysl, a tak jsme se stihli při hledání autobusové zastávky dvakrát ztratit (přiznávám plnou vinu na této, ehm, nepříjemnosti). Chválabohu Honza brzy pochopil, jak na tom jsem s orientací a čtením cedulí (no co, ty brýle jsem nemohla najít...), a ujal se vedení. A tak jsme se přece jenom zvládli dopravit do hotelu poblíž letiště.

Pár výhod tento zádrhel přece jenom měl. Třeba jídlo – vždycky jsem si myslela, že vtipy a řeči o palubním jídle jsou trošku přehnané. A ono ne – je ještě horší. Na dobrou večeři v hotelu jsme si tedy ani v nejmenším nestěžovali.

Následující den jsme přes malé problémy – moje zaspání, následné vynechání snídaně, zavřenou halu, kde jsme se měli odbavit, čtvrt hodiny motání se v kruhu, několik špatných odbočení a neschopnost připojit se na WIFI – našli naše letadlo. Uf. (Takový snadno přehlédnutelný dvoupatrový drobeček… :D )


Teď sedím v letadle a mířím přes Atlantik směrem na Sao Paulo s nadějí, že už snad žádné komplikace nenastanou. 


Ráda bych v téhle chvíli poděkovala všem, kteří mě podporovali v minulých měsících, všem kamarádům/kamarádkám, kteří snášeli mé nekonečné monology o všem a zároveň o ničem, ale především mé rodině – mám vás moc ráda :* 

Žádné komentáře:

Okomentovat